lyme behandeling

In Praktijk Pure Life behandelen we je met de biofotonen-therapie, deze therapie is laadt je lichaam op met biofotonen.

Deze fotonen-therapie versterkt je immuunsysteem zodat jouw immuunsysteem de borreliabacterie aanpakt. Elke cel in het lichaam heeft namelijk biofotonen nodig om te kunnen communiceren. De lasers pulseren met speciale frequentiepatronen die het immuunsysteem weer herstellen en stimuleren, zodat uw eigen lichaam de borrelia en co-infecties veel beter kan vernietigen.

Naast de Fotonen-therapie kijken we naar je voedingswijze en leefstijl en geven wij adviezen om zo gezond mogelijk te eten en te leven, we adviseren je bepaalde supplementen aan en volgen een stappenplan om zo samen met de therapie tot een goed resultaat te komen.

Met het leefstijl advies kijken we naar de invloed van je eetgewoontes die het heeft op de borrelia daarnaast geven we je een suplementen advies waarin gezond eten en  detoxen de boventoon voeren.  Samen met de fotonentherapie en de supplementen versterken we je immuunsysteem en gaan we de strijd aan met de borrelia.