lyme behandeling

Wil jij ook af van die ellendige Lyme klachten en dat niet alleen maar helemaal verlost worden van de hele ziekte?

In Praktijk Pure Life willen wij jou helpen met je klachten en je gezondheid verbeteren.

Onze therapie is pijnloos en dragelijk en is zonder Herxheimer-reactie. Deze therapie versterkt je immuunsysteem zodat jouw immuunsysteem oftewel jijzelf de borreliabacterie doodt.

Naast de therapie kijken we naar je voedingswijze en leefstijl en geven wij adviezen om zo gezond mogelijk te eten en te leven. Zowel de therapie als de adviezen zijn belangrijk om tot een goed resultaat te komen. Met het leefstijl advies kijken we naar de invloed van GSM-masten en Wifi-straling die het heeft op de borrelia daarnaast geven we je voedingsadvies waarin gezond eten en  detoxen de boventoon voeren  samen met de fotonentherapie versterken we je immuunsysteem en gaan we strijd aan met de borrelia, we willen deze strijd winnen!

Voor het detoxen en het verhogen van je immuunsysteem zetten we de essentiële oliën in, deze olie is van therapeutische waarde en van hoge kwaliteit en kan je oraal innemen. Met deze therapeutisch olie maken we het de Borrelia zo moeilijk mogelijk. Praktijk Pure Life helpt je stap voor stap.