Lyme behandeling

Klik hier om een tekst te typen.

Wil jij ook af van die ellendige Lyme klachten en dat niet alleen maar helemaal verlost worden van de hele ziekte?

In Praktijk Pure Life willen wij jou helpen van je klachten en van de hele ziekte af te komen,

Onze therapie is pijnloos en dragelijk we doen er alles aan om een Herxheimer-reactie te voorkomen. Deze therapie versterkt je immuunsysteem zodat jouw immuunsysteem samen met de therapeutische oliën de borreliabacterie doodt.

Naast de therapie kijken we naar je voedingswijze en leefstijl en geven wij adviezen om zo gezond mogelijk te eten en te leven, we adviseren je bepaalde supplementen aan en volgen een protocol om zo samen met de therapie tot een goed resultaat te komen.

Met het leefstijl advies kijken we naar de invloed van GSM-masten en Wifi-straling die het heeft op de borrelia daarnaast geven we je voeding, suplementen en essentiële oliënsadvies waarin gezond eten en  detoxen de boventoon voeren.  Samen met de fotonentherapie en de supplementen en de essentiële oliën versterken we je immuunsysteem en gaan we de strijd aan met de borrelia, we gaan deze strijd winnen!

Voor het detoxen, het verhogen van je immuunsysteem en het doden van de borrelia zetten we de essentiële oliën in van dōTERRA, deze oliën is van therapeutische waarde en van hoge kwaliteit en kan je oraal innemen. Met deze therapeutisch olie maken we het de Borrelia zo moeilijk dat het niet meer kan overleven in je lichaam. In Praktijk Pure Life krijg je verdere instructies voor het gebruik van de oliën en begeleiden we je stap voor stap.

Steeds vaker hoor je over de genezende eigenschappen van essentiële oliën, je kunt ze inzetten tegen allerlei kwalen en ongemakken maar er worden steeds vaker oliën ingezet bij het elimineren van de Lyme bacterie met verrassend goede ervaringen die ver boven de antibiotica uitkomen.

Disclaimer:

Is er geen enkele verbetering in jouw gezondheid toestand en wil je stoppen dan staken we na 3 behandelsessie's de behandeling en krijg je het tarief van de fotonenbehandeling terug.