Lyme behandeling

In Praktijk Pure Life willen wij jou helpen met je klachten zodat je weer je leven terug krijgt.

Onze therapie is pijnloos en dragelijk we doen er alles aan om een Herxheimer-reactie te voorkomen. Deze Fotonen-therapie versterkt je immuunsysteem zodat jouw immuunsysteem de borreliabacterie aanpakt.

Naast de Fotonen-therapie kijken we naar je voedingswijze en leefstijl en geven wij adviezen om zo gezond mogelijk te eten en te leven, we adviseren je bepaalde supplementen aan en volgen een stappenplan om zo samen met de therapie tot een goed resultaat te komen.

Met het leefstijl advies kijken we naar de invloed van GSM-masten en Wifi-straling die het heeft op de borrelia daarnaast geven we je voeding, suplementen en essentiële oliënsadvies waarin gezond eten en  detoxen de boventoon voeren.  Samen met de fotonentherapie en de supplementen en de essentiële oliën versterken we je immuunsysteem en gaan we de strijd aan met de borrelia.

Voor het detoxen, het verhogen van je immuunsysteem en de strijd tegen de borrelia zetten we de essentiële oliën in, deze oliën zijn van therapeutische waarde en van hoge kwaliteit en kan je oraal innemen. Met deze therapeutische olie maken we het de Borrelia zo moeilijk mogelijk.

In Praktijk Pure Life behandelen we met de Hyper Photon D3 en krijg je verdere instructies voor het thuis gebruik van de oliën en suplementen en begeleiden we je stap voor stap.

Disclaimer:

Is er geen enkele verbetering in jouw gezondheid toestand en wil je stoppen dan staken we na 3 behandelsessie's de behandeling en krijg je het tarief van de fotonenbehandeling terug.